2008/01/28

手都損晒




又到一年一度既新年啦

咁我緊係要應下節先

我就整左蘿蔔糕玩下

整左4條蘿蔔刨我半個鐘

其他材料重死

唔知係唔係最凍個日又落緊毛毛雨

切完蝦米同臘腸之後

隻手起晒水泡

又凍又痛~~

俾亞媽睇下隻手

佢就話你都唔係煮慣野食啦

緊係咁嫁啦

我心諗都唔知係唔係

不過整左3個鐘頭終於都食得啦

蒸左出黎d味都ok

但下次我都整企身d可以攞去煎xo醬蘿蔔糕麻

2 則留言:

cool*lili 說...

你呢次都算付出大喇!
隻手重痛唔痛呀?
如果你下次切蝦米或
者臘腸前,先用水滾滾
佢,之後再切......
敢就容易好多嫁喇^^

匿名 說...

我隻毛情情頭頂生咗毛呀!!!!
好q核突><