2008/01/25

大功告成及掛網




係琴日我唔睇返部手機都唔記得


係打波個日唔知亞mo定葵葵咁勁


打到個波掛左係個網中間


我有相為證嫁


重有我繡左好耐個隻茹茹


終於都完工啦~~


睇落都幾得意
但係埋口有d唔靚
但都ok啦唔係好覺


不過下次都咪攪啦


咁細粒都繡左成個月有多


繡大個d我真係死俾你都得啦


3 則留言:

匿名 說...

係我打架係我打架...嘻嘻....
你繡嗰隻係菇菇..唔係茹茹呀!!
你快啲掛粒菇喺電話啦...橙色...襯到絕呀!

cool*lili 說...

隻菰仔真好得意ar^^
繍呢d野真係好耐嫁,
一針又一針,一針再一針,
真係好眼訓ar...Zzzzzzzzzzz
你都算有毅力啦,我就
唔得喇>_<" 做人都一樣...
每當完成一件事,果種
滿足感,真係爽呀~~~~~

小儀 說...

哦.係咩我打錯字牙
唔係咁寫嫁咩
真係讀得書少啦
原來係亞MO你打到個波咁既~~
COOL*LILI不過又真係好眼訓嫁~