2007/08/20

飽到死牙...

美食節又黎喇~~
今件本身都諗住冇人陪我去嫁喇~
點知亞權星期六特然話休下午~~
咁就緊係去喇~~
去到真係好多人牙~~
淨係排隊入場買飛
都排左15分鐘有多喇~~
去到都唔係好睇到有咩賣
一d有試食鋪...
連睇都睇唔到佢賣d咩野食~~
但我都唔弱..
一於見有野食就攞喇~~
重要打孖一齊攞...
2個人麻...
最終行左兩3個圈..
都係同上兩年賣的野
參不多
但冇理由兩手空空返屋企嫁麻
終於買左桃牌生麵及沙x王xo辣椒油及瑤柱xo醬就走人喇~
但都好重下~~
下次都係帶返個揹囊去先得~~

4 則留言:

SaLaLa 說...

唉...臨放假都題左妳唔好買生麵皇架啦 , 妳真係買喎,妳記唔記得呀,係莎莎門口題妳架!哈哈哈...
係咪真係平好多架?

小儀 說...

我細佬鐘意食生麵牙~~
係個到平過超市嫁~
又送呢樣又送個樣咁囉
唔係都唔咁遠攞返屋企喇~

葵葵 說...

我好似咁多年都未去過美食節...我都好想去吓.....

SaLaLa 說...

去丫去丫
幾多野睇同食囉 , 不過唔好諗住好似行街咁喎 , 因為勁多人!