2007/07/23

假期2天

係星期六同日..我去左梅窩住左2日一夜
去到BOOK房個陣個員工就話要5點鐘先有房
去到得3點幾咁為由食下野四周圍行下咁喇~
行下行下去左沙灘影相..
重有好多3點式鬼妹睇下添..
又後生又好身材.
睇到我眼都差D跌左出黎牙~
亞權睇到D反應就同我一樣..
咁大家一齊昅野囉
之後重一齊落水玩下
亞權重叫我唔好曬咁黑添
但太陽都開始落山喇~
唔係好曬..
所以冇咩黑到~
定係我本身已經黑到冇得再黑呢~
但係我都冇度曬黑左
就係我隻腳面喇~
曬到有人字拖印
自己唔向下望都唔知牙~
下次都係買返支黑鬼油去曬下先得
重有都係係平日去冇咁多人..
舒服D啦

4 則留言:

葵葵 說...

唔同既.. 星期六去可以慳返日假呀....
同埋冇咁多人未冇鬼妹仔睇囉....

MO 說...

好溫馨..好浪漫喔...
手拖手行下沙灘, 反吓水...
2人共宿1宵...孤男寡女, 共處1室...嘩..

係喎, 有冇無上裝相睇吓呀???

SaLaLa 說...

黑鬼油好似唔係曬太陽用架喎 , 唔好立亂搽呀 , 呀權好大鑊架 , 呵呵呵....
妳細路女唔好成日知d唔知d咁講d野出黎 , 會笑死我地架 , 知麻? 好似果d "也媽爹"同"奸爸爹"咁上下意思既野呢....
哈哈......哈....哈.....

小儀 說...

咩牙..
太陽油和~
好多人都叫黑鬼油嫁喇~
唔係咁叫嫁咩
重有個個都有著上裝嫁~