2007/02/23

周身骨痛的一天

係琴晚我同葵葵,亞權同祥利蘇小姐一齊去左打波...
因為毛毛病左..我地就叫左佢地去打~四個一齊雙打
初時亞權叫極佢都唔出黎打...等我一個對兩個打死我啦~
之後佢先出來打波...算佢啦~
打完之後今早亞權打俾我..佢話周身骨痛
我話佢咁少運動低佢啦~~
但我都同佢一樣...都打左好多之波啦~
一樣係咁.睇怕我都要運動多d先得啦

2 則留言:

葵葵 說...

係呀.... 我同毛毛唔得閒... 你未約佢囉....做多幾日運動會好d 嫁...!!!

葵葵 說...

小儀.....小泡泡.. 病咗呀.... 我幫你餵返好佢la... 得閒要餵吓佢呀..!!!!!